11 Ağustos 2010

MUTFAĞIM(IZ)DAKİ CANAVAR ve GÜNEŞE YATAN VİŞNELER

3 Penceremin önünde
güneşte beklettiğim vişneler
1 Düğün akşamının
baş kahramanı
2 Julie & Julia Project
İşte budur. Yaptığım yemeklerin fotoğrafını çekemeyişimin hatta zaman zaman yemek bile yapamayışımın arkasındaki canavar, halinden de anlaşılabileceği gibi, gördüğünüz ufaklıktır. Okuldan koşarak eve geldiğim her gün, akşam yatana ve pestilimiz çıkana kadar yoğrulup oynaşıyoruz bu adamla biz. Kendisi dünyanın en beyefendi takılan hergelesi olduğu için başkalarının yanında mesafeli ama baş başa kaldığımızda kafamın üstünde geziniyor. 

Onunla ilgili anlatılacak çok şey var ama ben kendimi bir an önce yemeklere vermek istiyorum. Özellikle de geçen hafta sonu izlediğim "Julie&Julia" filminden sonra. Sağolsun sevgili Melike'nin tavsiyesi ve Serhat'ın lojistik desteği ile bu güzel filmi edindikten uzun bir süre sonra bitirmeye inat ederek izledim. Benim gibi yemek yapan ve denediklerini paylaşmaktan zevk alan herkesin izlemesini şiddetle öneriyorum. Meryl Streep'in müthiş oyunculuğu ile film iyice taçlanmış.

Haftasonu Kerem ve Sezen'le Bodrum'a annemlerin yanına gidiyoruz. Cuma gününe kadar penceremin önüne koyduğum vişnelerin iyice suyunu salması ve şekerin erimesini bekliyorum. Kendileri bu bir haftalık güneş banyosunun ardından karanlık bir odada 1 ay dinlenmeye çekilecekler. Sonuçta bayramda ikramlık vişne likörümüzün hazır olacağını düşlüyorum. Yalnız ufak bir detayı atlamışım ki; 1 kg vişneden çok az su çıkıyor. Yani bir içimlik likör ilk kime denk gelirse, orada bitecek. Neyse sonucu göreyim, tarifini paylaşır, devamını da yaparım diyorum ve herkese püfür püfür bir yaz diliyorum. Sevgiler, Selen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder