29 Ocak 2013

Ispanaklı Köfte


Oğluma sebze yedirmek adına son anda köfte harcına eklediğim ıspanaklardan lezzedtli bir köfte tarifi çıktı ortaya. Benden sonra annemin de favori "torun" yemeğine dönüştü ıspanaklı köfteler. Herkesin bir köfte tarifi vardır; işte ben kendi kaşar peynirli köfte tarifime çelik tavada suyunu verdirip yumuşattığım ıspanakları ekleyerek ıspanaklı köfte yaptım. Ispanakları çiğken elimle küçük parçalara ayırdım, bıçak kullanmak zorunda kalmadım. Benim favori köfte harcım;

1/2 kg kıyma
2 orta boy kuru soğan (küçük küçük doğranmış)
1 yumurta
1 baş sarımsak
2 dilim ekmek içi (suda ıslatılmış ve yumuşamış)
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
Tuz, zeytinyağı

İlave olarak ıspanak :)

Az yağda kızarttığım köfteleri minik eller afiyetle yedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder